Първа скорост се включва при 10-12 бара, а втора скорост се включва при 19-22 и изключва при 15-16.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как да преценя - дали климатика има нужда от допълване?
Collapse
X
-
Що ли ми се струва, че много кекави ги изкарахте тия климатици........
И ако има пропуск дали фреончето няма да излети набързо в атмосферата.......
Питам, може ли да има загуба например 20гр. днес, 20гр. след месец например и т.н.
Аз да подчертая, че не ги разбирам тия работи и за тва питам............
Обаче ме дразни това, че пишат хора дето знаят за какво става въпрос с недомлъвки............Ми обяснете както трябва....
Моето мнение е, че или работи или не.
Айде хвръкнало камъче, добре.......
Ма тръснало в дупка и оп 20гр. излетяли........Ми то нямаше да има работещи климатици у БГ...........
държи са бе.......още е студена.....
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Ако искаш отговор, задай въпрос!Иначе да, може да изпуска по малко в дълъг период от време.Най-често започват да изпускат игличките, те изпускат по малко, а капачките ако са си с гумичките, и са стегнати добре, възпрепятстват бързото изпускане на фреон.sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщениеАко искаш отговор, задай въпрос!Иначе да, може да изпуска по малко в дълъг период от време.Най-често започват да изпускат игличките, те изпускат по малко, а капачките ако са си с гумичките, и са стегнати добре, възпрепятстват бързото изпускане на фреон.
Просто ми е интересно какви са възможностите за такива малки загуби.......
Благодаря за отговора.sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеЩо ли ми се струва, че много кекави ги изкарахте тия климатици........
И ако има пропуск дали фреончето няма да излети набързо в атмосферата.......
Питам, може ли да има загуба например 20гр. днес, 20гр. след месец например и т.н.
Аз да подчертая, че не ги разбирам тия работи и за тва питам............
Обаче ме дразни това, че пишат хора дето знаят за какво става въпрос с недомлъвки............Ми обяснете както трябва....
Моето мнение е, че или работи или не.
Айде хвръкнало камъче, добре.......
Ма тръснало в дупка и оп 20гр. излетяли........Ми то нямаше да има работещи климатици у БГ...........
държи са бе.......още е студена.....
пп. Хладилният агент е газ от такова естество че си намира и най-малката дупка да излезе може би някой от вас ва се сблъсквали с този проблем при домашните си хладилници където всичко уж е 100% хермтизирано. Хладилника не е работил продължително време и после се оказва че няма газ .Last edited by Ladjov; d.m.y г., 12:38.Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)My love
sigpic
Comment
-
ще извинявате че се включвам в темата,но да не отварям друга да попитам нещо във връзка с климатика,та имам АР 156 1.9gtd 110кончета,при висока външна температура примерно 35 гр.компресора се включва и изключва през интервал 5;6секунди,имам съмнения че датчика който мери налягането в системата изключва компресора,някой сблъсквал ли се е с този проблем,или някой да има идеяот какво може да идва проблема.Благодаря предварително.
Comment
-
Ми може да е от малко фреон, от много фреон, от неработеща 2-ра степен на вентилатора, от затлачен радиатор, от дефектирал пресостат, от запушен филтър... смятайDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от pecigsxr Покажи съобщениеще извинявате че се включвам в темата,но да не отварям друга да попитам нещо във връзка с климатика,та имам АР 156 1.9gtd 110кончета,при висока външна температура примерно 35 гр.компресора се включва и изключва през интервал 5;6секунди,имам съмнения че датчика който мери налягането в системата изключва компресора,някой сблъсквал ли се е с този проблем,или някой да има идеяот какво може да идва проблема.Благодаря предварително.
Comment
-
в 99 % от случайте филтър дехидратора се запушва от влага защото в него има силикагел който абсорбира влагата и вече от запушване и прекалено голямо налагане може да са заминали клапачетата на компресора но защо не е сработил пресостата при тебе .
По скоро копреосора е сдал багажа и и задари разхерметизирането на системата се сменя филтър дехидратора .Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I)My love
sigpic
Comment
-
проблема се оказа че е от много фреон в системата,до преди около 2 седмици климатика си ми работеше добре но аз реших да идат да го проверат дали неиска допълване или нещо друго,та човека разбирач източи 470 грама фреон и каза че това количество е малко,сложи в системата 650 грама и каза че е готов.От тогава климатика като е много топло почва да включва и изключва компресора,и аз като пусна от игличката малко фреон се оправяше,така стигнах до извода че в системата е много много фреона.Днес отидох в динекспрес и ми сложиха 550грама,за сега работи добре.
Comment
-
Първоначално публикувано от pecigsxr Покажи съобщениепроблема се оказа че е от много фреон в системата,до преди около 2 седмици климатика си ми работеше добре но аз реших да идат да го проверат дали неиска допълване или нещо друго,та човека разбирач източи 470 грама фреон и каза че това количество е малко,сложи в системата 650 грама и каза че е готов.От тогава климатика като е много топло почва да включва и изключва компресора,и аз като пусна от игличката малко фреон се оправяше,така стигнах до извода че в системата е много много фреона.Днес отидох в динекспрес и ми сложиха 550грама,за сега работи добре.Alfa Romeo 1.8 TS `98
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от pecigsxr Покажи съобщениепроблема се оказа че е от много фреон в системата,до преди около 2 седмици климатика си ми работеше добре но аз реших да идат да го проверат дали неиска допълване или нещо друго,та човека разбирач източи 470 грама фреон и каза че това количество е малко,сложи в системата 650 грама и каза че е готов.От тогава климатика като е много топло почва да включва и изключва компресора,и аз като пусна от игличката малко фреон се оправяше,така стигнах до извода че в системата е много много фреона.Днес отидох в динекспрес и ми сложиха 550грама,за сега работи добре.
Че някой мой си та излъже, да ти вземе парите, а всъщност ти да нямаш проблем.........
И тогава започва ходене по мъките и повторно плащане.....
За това проба по схемата която колегата thecleaner е дал.........
Пецааа кажи колко беше и първата сметка......sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от pecigsxr Покажи съобщениепроблема се оказа че е от много фреон в системата,до преди около 2 седмици климатика си ми работеше добре но аз реших да идат да го проверат дали неиска допълване или нещо друго,та човека разбирач източи 470 грама фреон и каза че това количество е малко,сложи в системата 650 грама и каза че е готов.От тогава климатика като е много топло почва да включва и изключва компресора,и аз като пусна от игличката малко фреон се оправяше,така стигнах до извода че в системата е много много фреона.Днес отидох в динекспрес и ми сложиха 550грама,за сега работи добре.
Питам защото вчера и аз ходих е така за преглед и ми сложи 650гр.(200гр. ми бяха изчезнали).Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now
Comment
Comment