Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да преценя - дали климатика има нужда от допълване?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първа скорост се включва при 10-12 бара, а втора скорост се включва при 19-22 и изключва при 15-16.
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #17
      Що ли ми се струва, че много кекави ги изкарахте тия климатици........
      И ако има пропуск дали фреончето няма да излети набързо в атмосферата.......
      Питам, може ли да има загуба например 20гр. днес, 20гр. след месец например и т.н.
      Аз да подчертая, че не ги разбирам тия работи и за тва питам............
      Обаче ме дразни това, че пишат хора дето знаят за какво става въпрос с недомлъвки............Ми обяснете както трябва....
      Моето мнение е, че или работи или не.
      Айде хвръкнало камъче, добре.......
      Ма тръснало в дупка и оп 20гр. излетяли........Ми то нямаше да има работещи климатици у БГ...........
      държи са бе.......още е студена.....
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #18
        Ако искаш отговор, задай въпрос!Иначе да, може да изпуска по малко в дълъг период от време.Най-често започват да изпускат игличките, те изпускат по малко, а капачките ако са си с гумичките, и са стегнати добре, възпрепятстват бързото изпускане на фреон.
        sigpic
        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
          Ако искаш отговор, задай въпрос!Иначе да, може да изпуска по малко в дълъг период от време.Най-често започват да изпускат игличките, те изпускат по малко, а капачките ако са си с гумичките, и са стегнати добре, възпрепятстват бързото изпускане на фреон.
          Ми нямам конкретен въпрос........
          Просто ми е интересно какви са възможностите за такива малки загуби.......
          Благодаря за отговора.
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #20
            Ето едно полево тестче което може сам да си направиш
            Attached Files
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
              Що ли ми се струва, че много кекави ги изкарахте тия климатици........
              И ако има пропуск дали фреончето няма да излети набързо в атмосферата.......
              Питам, може ли да има загуба например 20гр. днес, 20гр. след месец например и т.н.
              Аз да подчертая, че не ги разбирам тия работи и за тва питам............
              Обаче ме дразни това, че пишат хора дето знаят за какво става въпрос с недомлъвки............Ми обяснете както трябва....
              Моето мнение е, че или работи или не.
              Айде хвръкнало камъче, добре.......
              Ма тръснало в дупка и оп 20гр. излетяли........Ми то нямаше да има работещи климатици у БГ...........
              държи са бе.......още е студена.....
              защо има загуби на хладилен агент отговора се крие в полухермтичният компресор който не може да бъде уплътнен на 100% и херметически затворен за разлика от херметичния който се намира в домашният климатик или хладилник например . И поради този факт има загуби които не са по 20гр. днес и утре Загубите се влиаят от качеството на уплътнение на компреосра и качеството на заварките и другите съединения с системата . Вече при пробив в системата може и всеки ден да си зареждаш и пак да няма никой .

              пп. Хладилният агент е газ от такова естество че си намира и най-малката дупка да излезе може би някой от вас ва се сблъсквали с този проблем при домашните си хладилници където всичко уж е 100% хермтизирано. Хладилника не е работил продължително време и после се оказва че няма газ .
              Last edited by Ladjov; d.m.y г., 12:38.
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
              sigpic

              Comment


              • #22
                ще извинявате че се включвам в темата,но да не отварям друга да попитам нещо във връзка с климатика,та имам АР 156 1.9gtd 110кончета,при висока външна температура примерно 35 гр.компресора се включва и изключва през интервал 5;6секунди,имам съмнения че датчика който мери налягането в системата изключва компресора,някой сблъсквал ли се е с този проблем,или някой да има идеяот какво може да идва проблема.Благодаря предварително.

                Comment


                • #23
                  Ми може да е от малко фреон, от много фреон, от неработеща 2-ра степен на вентилатора, от затлачен радиатор, от дефектирал пресостат, от запушен филтър... смятай
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от pecigsxr Покажи съобщение
                    ще извинявате че се включвам в темата,но да не отварям друга да попитам нещо във връзка с климатика,та имам АР 156 1.9gtd 110кончета,при висока външна температура примерно 35 гр.компресора се включва и изключва през интервал 5;6секунди,имам съмнения че датчика който мери налягането в системата изключва компресора,някой сблъсквал ли се е с този проблем,или някой да има идеяот какво може да идва проблема.Благодаря предварително.
                    При мен беше така, имаше някакво запушване на филтъра на дехидратора. Изгоря и компресора, ама не е ясно дали заради свръхналягането или първо се е прецакал, пуснал е стружки в системата и затова тя се е запушила... абе ходи на сервиз веднага, че после ше голямо изваждане.
                    2014: Deutschland über alles

                    Comment


                    • #25
                      в 99 % от случайте филтър дехидратора се запушва от влага защото в него има силикагел който абсорбира влагата и вече от запушване и прекалено голямо налагане може да са заминали клапачетата на компресора но защо не е сработил пресостата при тебе .
                      По скоро копреосора е сдал багажа и и задари разхерметизирането на системата се сменя филтър дехидратора .
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        проблема се оказа че е от много фреон в системата,до преди около 2 седмици климатика си ми работеше добре но аз реших да идат да го проверат дали неиска допълване или нещо друго,та човека разбирач източи 470 грама фреон и каза че това количество е малко,сложи в системата 650 грама и каза че е готов.От тогава климатика като е много топло почва да включва и изключва компресора,и аз като пусна от игличката малко фреон се оправяше,така стигнах до извода че в системата е много много фреона.Днес отидох в динекспрес и ми сложиха 550грама,за сега работи добре.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от pecigsxr Покажи съобщение
                          проблема се оказа че е от много фреон в системата,до преди около 2 седмици климатика си ми работеше добре но аз реших да идат да го проверат дали неиска допълване или нещо друго,та човека разбирач източи 470 грама фреон и каза че това количество е малко,сложи в системата 650 грама и каза че е готов.От тогава климатика като е много топло почва да включва и изключва компресора,и аз като пусна от игличката малко фреон се оправяше,така стигнах до извода че в системата е много много фреона.Днес отидох в динекспрес и ми сложиха 550грама,за сега работи добре.
                          Колко заплати в Динекспрес? И моя го пипа разбирач и болежките са му същите...
                          Alfa Romeo 1.8 TS `98
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            70лв

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от pecigsxr Покажи съобщение
                              проблема се оказа че е от много фреон в системата,до преди около 2 седмици климатика си ми работеше добре но аз реших да идат да го проверат дали неиска допълване или нещо друго,та човека разбирач източи 470 грама фреон и каза че това количество е малко,сложи в системата 650 грама и каза че е готов.От тогава климатика като е много топло почва да включва и изключва компресора,и аз като пусна от игличката малко фреон се оправяше,така стигнах до извода че в системата е много много фреона.Днес отидох в динекспрес и ми сложиха 550грама,за сега работи добре.
                              Точно ей тва имах предвид.............
                              Че някой мой си та излъже, да ти вземе парите, а всъщност ти да нямаш проблем.........
                              И тогава започва ходене по мъките и повторно плащане.....
                              За това проба по схемата която колегата thecleaner е дал.........
                              Пецааа кажи колко беше и първата сметка......
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от pecigsxr Покажи съобщение
                                проблема се оказа че е от много фреон в системата,до преди около 2 седмици климатика си ми работеше добре но аз реших да идат да го проверат дали неиска допълване или нещо друго,та човека разбирач източи 470 грама фреон и каза че това количество е малко,сложи в системата 650 грама и каза че е готов.От тогава климатика като е много топло почва да включва и изключва компресора,и аз като пусна от игличката малко фреон се оправяше,така стигнах до извода че в системата е много много фреона.Днес отидох в динекспрес и ми сложиха 550грама,за сега работи добре.
                                Има ли разлика м/у количеството фреон в компресора на 1.9, съответно и на 2.4жтд.
                                Питам защото вчера и аз ходих е така за преглед и ми сложи 650гр.(200гр. ми бяха изчезнали).
                                Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
                                Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
                                Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

                                Comment

                                Working...
                                X